Burgemeester Depla opent eerste conceptstore Heart to Get

Burgemeester Paul Depla verrichtte onder grote belangstelling de  openingshandeling van de eerste nieuwe conceptstore van ‘Heart to Get’ in de Korte Brugstraat nummer 1 in Breda. Samen met de directeuren Brigitte Brus en Marieke Deckers ontknoopte hij een groot lint. De genodigde gasten namen na de openingshandeling ook een kijkje in de nieuwe conceptstore en waren dan ook bijzonder onder de indruk van de inrichting en het personalisatie concept.

,,Welkom in Breda’’, zei Paul Depla. ,,Het is fijn dat jullie voor Breda hebben gekozen om deze eerste conceptstore te vestigen. Jullie vernieuwende concept getuigt van durf en ondernemerschap. Dit tekent ook de uitstraling van onze stad. We zijn blij met jullie komst. Ik hoop van harte dat het een groot succes wordt en dat Breda de voorloper is van andere steden in Nederland.’’


Depla liet zich daarna uitvoering informeren over alle mogelijkheden in de conceptstore. Tevens kreeg hij, in plaats van zijn burgemeestersketting, een speciale ‘Heart to Get’ gepersonaliseerde semi ambtsketting omgehangen. ,,U bent naast Breda nu ook de burgemeester van ‘Heart to Get’’, aldus Marieke Deckers, die hem vervolgens samen met Brigitte Brus een presentatie gaf over de mogelijkheden om zelf sieraden te ontwerpen en te personaliseren met de door hun ontwikkelde ontwerp-applicatie.

Een unieke store waar alles om het personaliseren gaat

,,Het gaat hier om een voor Nederlandse begrippen unieke store waar alles om het personaliseren gaat’’, vertelt Marieke Deckers. ,,Er is sprake van een uniek concept waarin de consument terplekke zelf sieraden kan laten personaliseren/graveren en kan ontwerpen met een geavanceerde ontwerp-applicatie ’’.


Schiffmacher
In de store wordt naast de sieradenlijn van ‘Heart to Get’ ook de nieuwe lijn ‘Loot by Schiffmacher’ gepresenteerd. Deze nieuwe sieradenlijn is in samenwerking met Marieke Deckers en Brigitte Brus  en  tatoeage-koning van Nederland, Henk Schiffmacher en zijn vrouw Louise Schiffmacher ontworpen.

een persoonlijke boodschap van kracht en positiviteit

‘Heart to Get’ is een Nederlands sieradenmerk concept, dat met zijn boodschap positiviteit en kracht uitstraalt. Met de 3D ontwerp applicatie is Heart to Get ver voor op de nieuwe trend van het personaliseren/ontwerpen van je eigen sieraad. Het merk Heart to Get bestaat inmiddels zeven  jaar en is verkrijgbaar in circa 250 winkels en warenhuizen en nog steeds zeer succesvol. De sieraden zijn handgemaakt van zilver en goud en voorzien van een persoonlijke boodschap van kracht en positiviteit.